• Dit evenement is voorbij.

Musical Spiegels op 15 Oktober Pinkstergemeente Vroomshoop

15 oktober 2017-aanvang19:00 - 21:00

Musical Spiegels op 15 Oktober Pinkstergemeente Vroomshoop

Gospelkoor ‘Onze Opdracht’ uit Dwingeloo heeft weer een nieuwe musical ontwikkeld. De laatste jaren heeft de groep het druk gehad met het uitvoeren van ‘Jozef, de dromenman’ en ‘Levend Water’. Tientallen voorstellingen zijn er geweest in de wijde regio en de aanvragen bleven binnen komen.

Nu is het dus tijd voor iets nieuws, want dat er belangstelling is voor deze manier van evangeliseren is gebleken.

Het nieuwe programma heet ‘Spiegels’. Dit heeft alles te maken met het thema van de musical, want hierin wordt geput uit een vat vol gelijkenissen.

De Bijbel staat vol met gelijkenissen; spiegelverhalen die Jezus aan de mensen om zich heen vertelde om dingen duidelijk te maken. Door alledaagse zaken te gebruiken in Zijn verhalen, werd de mensen een spiegel voorgehouden. Hierdoor werd duidelijk wat de bedoeling is in Gods Koninkrijk.

Maar ook in onze tijd is het goed om in de spiegel te kijken. Wat zie je, wat hoor je, wat kun je ermee? Wie goed kijkt en zijn of haar oren spitst, zal in deze musical door middel van de Spiegel veel over Gods woord kunnen leren.

Net als de vorige programma’s is ook deze musical bedacht en gemaakt door eigen leden. Van teksten tot decor, van kleding tot toneelspel, van choreografie tot beamerbeelden, van verhaallijn tot lichteffecten en wat er verder bij komt kijken, alles is en wordt door eigen mensen gedaan.

De hoofdrol wordt vertolkt door Auke Mennega, die ook in de vorige programma’s op een professionele manier de mensen wist te boeien en te raken.

Gospelkoor ‘Onze Opdracht’ staat onder leiding van dirigent Centinus Lubberts uit Veendam. Hij heeft inmiddels jarenlange ervaring met dit koor, dat het evangelie uit wil dragen met zang, muziek en meer.

De musical begint om 19.00 uur

Voor meer informatie en foto’s zie: www.onzeopdracht.nl

Datum:
15 oktober 2017